Heipä hei piiitkästä aikaa!

Blogsu on ollut hieman hiljainen viime viikot. Mutta nyt taas tuntuu että energiaa on pieneen päivitykseen.

Pääsääntönä voidaan pitää että elämämme sujuu Vilhon kanssa hyvin. Pieni ikävä asia nyt vaan varjostaa pienen ihmisen elämää. Nimittäin painonnousu. Pikku herra venyy pituutta ja aivotkin tuntuu kasvavan kohinalla mutta painoon ei nyt oikein tunnu paukut sitten riittävän. Onko kyse meikäläisen meijerin huonosta tuotteesta(tätä tuskin epäilen sillä maitoa tulee ja herra tykkää tisseistä jopa enemmän kuin isänsä) mutta onko maidonlaatudun tarkkailussa nyt jokin häikkä vai olisiko syynä kenties allergia tämä selvennee nyt viikonkuluessa ja jos painoa ei viikon kuluessa tule suuntaamme lastenlääkärin juttusille ja asia selvitellään(neuvolan lääkäriin minä en nyt tässä asiassa jaksa luottaa). Voisin varmasti kohta kirjoittaa kirja kuinka selvitä teinitötterö tissien ja huokailevien koirien kanssa pienen ihmisen elämän alkutaipaleesta! Sillä olen sen verran tähän imetykseen panostanut että jos tämä ei onnistu niin johan repee pelihousut. No mutta tämä äiti sai eilisestä imetystukipuhelimesta apua sekä tuo rakas ukko kultani se vaan jaksaa ymmärtää... Kiitos myös äityli- kullalle kun tsemppaa vaikka ei alkuun niin imetysintoinen ollutkaan. Ja rakkaat ystäväni ilman teitä en tiedä mihin joutuisin...

Uskotteko muuten että minäkin olen joskus kamppaillut painoni kanssa(niin siis sen nousun suhteen) Tämäkin päärynämamma on joskus ollut pitkä ja laiha!? Ja silloinkin lastenlääkäri oli sanonut että niin jotkut ovat.

No mutta nyt niitä kuvia...

Tässä minä aina odottelen kun nuo aikuiset syövät... Voisihan sitä jo itsekkin jotain maitoa vahvempaa maistaa...

Iskä sanoi että hienot miehet peseytyy usein joten tulin juuri kylpylästä. Minä en tosin vielä saa käyttää armania jotain sebamediä vaan... Taidan joku päivä kuitenkin ehkä kokeilla vähän tuosta iskän pullosta ;)

Tässä mä kuuntelen musiikkia mun omassa sängyssä en mä siellä muuten oikein viihdy, onneks on herra Hakkarainen ja muut kaverit. Täällä mä aina aamuisin makoilen kun äiti petaa tuon luxus- unipaikan.

Ne käyrät ei ymmärrä että jos kasvaa näin pitkäksi näin nopeasti ei voi jaksaa mitään lihaksia kasvattaa... Mutta hyvä puoli tässä on että äiti heiluttaa koko ajan noita tissejä mun edessä. Taidan vaan jatkaa tätä pituuden venytystä niin säilyy esitystentaso ;)

Tää oli paras äiti otti vaipan ja lähti hakemaan housuja niin mää pistin suihkun päälle ;) Kannattaa kokeilla, ei se edes hermostunut.

 

Ihanaa ystävänpäivää kaikille. Voi olla rakkaat ystävät että tänä vuonna täältä torpasta ei lähde kortit liikkeelle mutta voitte uskoa että ajattelen teitä rakkaat ystävät!!