Olen päättänyt avartaa maailman katsomustani lääkärin määräyksestä. Perehdyn kaiken maailman istuimiin erilaisissa julkisissa tiloissa. Vilkku on aloittanut tällä kuluvalla viikolla osoittamaan mieltään, kun minä vaan liikun ja liikun. Eilen kävin lääkärissä vähän oireistani juttelemassa. Alkuun tunnelma oli jotenkin sanotaan nyt vaikka "odottava" kunnes tämä yli 50v. vanha naislääkäri kysyy minulta että no mitäs sinä odotat tältä käynniltä? Siihen minä tietysti että tutki onko tuo toukka syntymässä tuolta ja sitten voisi muutama päivä lepäilyä tehdä ihan hyvää. Kun iltapäivisin maha on niin piukka ja olo on sen verran tukala että voisi tehdä ihan terää:) Lääkäri teki työtä käskettyä ja totesi että kaikki on sisäisesti ennallaan ei mitään viitteitä vauvan syntymisestä. Diaknoosi oli ennen raskausviikkoa 37 olevat supistukset. Ens viikko sitten lepäillään ja otetaan rauhallisesti. Ja katsotaan mitä Vilkku siihen tuumaa. Nyt ainakin kaksi päivää on mennyt siihen että Vilkku on puolestaan alkanut tykittää tuolla mahassa. Eli roolit on ilmeisesti nyt kääntyneet oikein päin. Vilkku joraa ja minä lepäilen säännöllisesti. Tänäkin aamuna se aloitti sählyvuoronsa 06:20. Täytyy ehkä kertoa sille että täällä ulkomaailmassa mikään halli ei ole vielä siihen aikaan auki, että vois pikku hiljaa totutella vähän myöhäisempään heräämiseen.

Koirat ja Niko on ainakin maailman onnellisimpia kun mamma on kotona. Oivakin kertoo puolen tunnin välein kuinka paljon se rakastaa minua. Kävin tänään ostamassa koirille uudet remmit erityisesti Oiva sai nyt sellaisen remmin jossa on vähän joustoa joka on miellyttävämpi sekä koiralle että taluttajalle. Ja Oonalle tietty samaa sarjaa se tarvitse joustoa vain punaisen värin:)

Olen keksinyt itselleni uuden harrastuksen. Olen alkanut tekemään salaatinkastikkeita. Idea lähti työkaveriltani joka tekee ihan mielettömän hyvää kastiketta aina meille töihin. Tänään siis aloitin tämän illalla maistellaan että kannattaako tätä jatkaa vai pysytellä ihan noissa virkkaus/neulontapuuhissa.
Laittelin viikolla yks ilta parveketta vähän syyskuntoon. Laitan siitä kuvan kunhan vähän hämärtää. Olin muuten ensimmäinen joka meidän koko talosta laittoi pihavalot. Hyvä minä!

Nyt täytyy mennä pitämään lakisääteinen lepotauko.
Tulette varmaan lähipäivinä näkemään ennätysmäärän päivityksiä, sen verran yksinäistä täällä on että joku kanava ulkomaailmaan on oltava :)