AAAKH!
Miksi on olemassa internetin hakukone google. Hulluksi tulee. Olen jo tälle aamulle diaknosoinut itselleni keukoputken tulehduksen tai jopa keuhokosyövän. Ja ohjeen mene lääkäriin.
No täällä suurkaupungissa on sellainen terveysneuvontapuhelin. No minähän kävin sinne sitten soittamaan ja tiedustelin että kun eilen illalla ja tänä aamuna ysköksessä on ollut verta. Ei siis mitään kuivaa vaan silloin kun saa liman nousemaan tuolta syvältä on siinä verta. Kiltti täti neuvoi minua juomaan kuumaa ja ottamaan säännöllisesti särkylääkettä. Ja mikäili veri lisääntyy tai kuume nousee korkeammaksi niin sitten heti päivystykseen. Mutta kehoitti kuitenkin ottamaan maanantaina yhteyttä omalle terveysasemalle(teki mieli kysyä että missä se on kun en minä tiedä, no eiköhän se löydy)

Niin ja nyt olen sitten yksin kotona kun läheiset kaikkosivat ympäriltäni kun olen tällainen tauti pesä. Ei vaan Niko ja Jenni lähtivät Tiedekeskus Heurekaan. Ja voitte vaan kuvitella miten iloinen olen kun en päässyt mukaan katselemaan ja ihmettelemään. Siellä mm. rotat pelaavat koripalloa yms. No minä täällä kotona sitten katselen kun koirat painivat. Tai voisihan sitä alkaa opettaa noille koripalloa:) Taitaapa jäädä.

Huomenna on sitten se vuoden paras päivä( no ehkä hääpäivämme jälkeen) KELLOJA SIIRRETÄÄ TAAKSE PÄIN. JA MINÄ SAAN NUKKUA!

Ihanaa kun on sairas ei tarvitse pestä vessaa:) saatikka tehdä muita siivouksia. Nyt ajattelin ihan levätä, ettei se keuhkotulehdus vaan pitkity! Sillä on tulossa ne tärkeät kisat, joissa haluan olla terve kuin pukki.

Vierailin tänään aikani kuluksi jälleen hääfoorumilla. Kuinka ihmiset raskivat myydä häidensä tarvikkeita koristeita yms. huntuja ja tiaroita.  Minun tiarani ja huntu odottavat tuolla kaapissa pikku Iiristä eipähän tarvii käyttää hiuspantaa kun leikkii MissSuomea:) ( niin kuin minä olen joutunut tekemään silloin 20 vuotta sitten) IIK kamalaa minäkin voin jo sanoa noin. Ehkä jos tarkkoja ollaan niin 19 vuotta sitten:) lohduttaa hieman.

Aloitin toissa iltana urakan seulomalla hääkuvia joita haluan teettää paperillisena. Lisäksi pitäisi päättää ne viralliset hääkuvat että millaiset sitten haluaa... Ja ne kiitoskortit. Ai niitähän voisi alkaa jo askartelemaan:) Kun tarvikkeet on ollut tuolla kaapissa jo jonkin aikaa. Lähtisiköhän ne sitten joulukorttien kanssa samalla:) Huh hei askartelua riittää...

Ajattelin piristää hieman päiväänne jälleen hääkuvilla. Saimme viime viikonloppuna Tuulalta ja Markolta mielettömän hyviä kuvia:) SUPER KIITOS niistä.

On muutamia sellaisia hyviä otoksia joita en halua vielä julkaista kun käytän niitä luultavasti kiitoskorteissa;) Mutta sitten voin laittaa niitä tänne kunhan saan ne tehdyksi.
Loppuillan kuvat on melko huonoja kuvanlaadultaa. Vai liekö kuvattavat olleet jo niin hyvässä kunnossa:)?


1015809.jpg
Tahdissa mars kohti juhlaa.
1015811.jpg
Suruisen kuuluisa kakunleikkuu jonka hävisin:(
1015819.jpg
Taulu johon keräsin kaikkien ystäviemme kuvat. Teksteissä on rakkauslauluista pätkiä.
1015822.jpg
Polttarikansion etusivu. Kansio joka on UPEA!!
1015816.jpg
Hieno pajukaari jonka urheat miehet sulhon johdolla tekivät. Kuvassa meisän iskä, kaason mies ja Nikon tädin mies:)
1015818.jpg
Kuva ennen sukkanauhan heittoa. Huomatkaa sulhasen tyytyväinen ilme:)
1015795.jpg
Iltapala tarjoilut. Upeaa Tuula että visuaalisena ihmisenä olit kuvannut tämänkin.
1015801.jpg
Pitkä pöydällinen ihkuja lahjoja. KIITOS VIELÄ KAIKILLE MEITÄ MUISTANEILLE. KAIKKI LAHJAT OVAT OLLEET KÄYTÖSSÄ :) ELI TARPEESEEN TULIVAT.

Nyt tämä sairastupa vaikenee. Saapi tulla juomaan kuumaa mehua jos ehtii:)

Hilppis the keuhkotautinen