Heräsin viime yönä klo:03:15. Eikä sitten väsyttänyt sen silmäystäkään. Tosin unessani olin Apulannan keikalla jossa oli koko äitin puoleni suku mummia myöten. Ja meikäläinen kiipeili katossa oleviin akustiikkalevyihin ison mahani kanssa. Ehkäpä itse suojeluvaistoni herätti minut ja käski valvoa kaksi tuntia. No kahden tunnin aikana ehtii hyvin syödä omenan, viikata pyykit ja suunnitella työhuoneen kaappeihin uutta järjestystä. Kuten huomaatte yöt ovat ihmiselle luovaa aikaa, hullua siis tuhlata sitä nukkumalla.

Kunnes olin viimeinen saanut uudestaan unen herään puolituntia ennen kellon soittoa siihen kun Oona oksentaa. Minun maailman viisain koirani joka ei juuri tyhmillä tempuillaan yllätä. Oksensi huovutetun villapallon. Siivotessani laatikoita eräänä päivänä löytyi nämä vähän kesken jäänet villahelmet laatikosta ja Oona keksi että niitä on kiva heitellä ja ottaa kiinni. Ilmeisesti on käynyt niin että Oiva on myöskin halunnut tällä kyseisellä pallolla leikkiä ja Oonan keinot ovat käyneet vähiin joten hän on päättänyt että tämähän kuuluu minulle ja nielaissut pallon. No nyt se tuli takaisin sellaisena suippona erittäin hyvin huovutettuna pallona. Voi riepua täytyy varmaan ostaa Oonalle jotain kurkkupastilleja mahtaa sillä olla ruokatorvi kipeänä. Hyi minua, olen huono äiti!

Tiistai iltana olimme teatterissa. Esitys oli ehkä jonkin verran pettymys ja tämän hetkinen olotila ei ollut ehkä kaikista nautinnollisin yli kahden tunnin istumiseen.
2041317.jpg
(lähdössä teatteriin)

Tänään kävimme aamulla lääkärissä (uusi neuvolalääkärimme on sellainen tummahko alle 30v.mies) Kaikki oli hyvin pää oli kiinnittynyt. Kysyin että minkä kokoinen ihminen sieltä on tulossa totesi lääkäri että hyvän kokoinen. Tarkoitti siis että ihan normaalikokoinen.

Nyt alan toteuttamaan sitä yöllä suunnittelemaani kaappien siivousta:)

Viikonloppuna tehdään maakuntamatkailua Lohjalle pojat kisaavat kahden startin verran. Ja sunnuntaina vietämme isänpäivää ;)