Nyt minulla on sitten häiden jälkeen työpaikka:) Niin sain tänään tietää että sain sen hakemani paikan. Paikka on Ohjaajan paikka tuossa Perkkaan asukaspuistossa( työmatkaa kertyy alle 500m). Työt aloitan sitten häiden jälkeen ti 4.9 (psst uudella sukunimellä:)

Eilen oltiin treenaamassa ja jälleen koirani toimii kuin junan vessa. Mahtavia kontakteja tekee, siis vastakkainen käsi ja suhina toimii! Kepeillä hieman hidastelua. Kouluttajamme on kyllä huippu hyvä ja kiva. Treeniryhmäkin on tosi kiva. Kiva jutella todellisia koirajuttuja myös treeneissä. Käydään aina porukalla alku- ja loppulämmittelyt. Kouluttajamme lupasi että meistä tulee huippuja;) heh heh! (uskoo ken tahtoo) No minä uskon aina välillä...

Minun pikku Oiva on oppinut pujottelemaan tosi tosi tosi hienosti! Juuri tulivat treeneistä ja siellä oli menty jo kunnon keppikulmiakin. Oiva sen kuin porhaltaa kuin vanha tekijä. Se kyllä tuntuu niin kivalta kun harjoitus tuottaa tulosta. Hyvä hyvä minun pojat:)!

Tänää tein jotain hääjuttuja. Ei oikein ollut inspistä. Viikonloppuna sitten taas...

Huomenna mennään piiitkästä aikaa kyläilemään. Oivan veljen perhe on kutsunut meidät grillailemaan, ja nyt poikkeuksellisesti kyläillään ilman koiria:)
Kiva kiva!

Nyt lähden juomaan play- kaakaota! Heippa!

Hui että mua on alkanut jännittää tosi kovasti! En tiiä miten selviän... aaapuuva!