Jäälleen on tullut aika tulla kirjaamaan menneen viikon tapahtumat. Siispä tiedän että nyt on sunnuntai ja huomenna odottaa työpäivä:)

Maanantaina:
Työpäivä oli jotenkin vaan ihan perseestä. Tuntui että kaikki takkuili. Maanantai kun on onneksi jumppailu päiväni pääsin siis sinne purkamaan v*******!!?%&! Nikolekkin sanoin että parempi kun ette tule mua vastaan. Saanpahan tuulettaa oikein kunnolla. Niinpä vedin painot nilkkoihin ja pipon syvälle päähän  ja annoin palaa. Takaisin palattuani olin jo ihan rauhallinen oma mukava itseni.*tässä kohti sitten kuuluu päästää sellainen hilpeä naurahdus*

Tiistaina:
Työt sujuivat jo paljon helpommin. Sillä alkoihan päiväni vasta 10:45(kyllä olisi niin vaan minulle sopiva vuoro kuin 10:45-16). Töiden jälkeen siis kiirehdittiin purinalle treenaamaan. Treenit meni mukavasti. Paitsi että en osannut ohjata Oonaa, kaikki käskyt oli myöhässä. Ainut mikä oikeastaan onnistui oli kontaktit!

Keskiviikko:
Töiden jälkeen olin valmis myymään koirani. Olin niin kyllästynyt niihin että tunne oli lähes pelottava! Oiva veti ja rähisi hihnassa kaikelle mikä vain vähänkään näytti elolliselta, ja kun komennan Oivaa Oona melkein syö häntänsä kun sitä niin pelottaa! %!%!% Eikä olo oikein helpottanut. Nikokin sai osansa tullessaan pitkän työ- ja sählypäivän jälkeen kotiin! Oloni rauhottui vasta kun olin tehnyt pilates ohjelmani käynyt suihkussa ja saanut  kupillisen Aino- jäätelöä.

Torstai:
Töissä sai taas kuulla kuinka olen viikon "tähti- ohjaaja". No siihen olen jo niin kovin tottunut. Tämä siis tarkoittaa sitä kun sinulle oikein nätisti haistatellaan. Työpäivän jälkeen kotiin ja jo perinteeksi muodostunut torstai- kauppareissu. Olen siis todellakin alkanut panostamaan kerran viikossa kauppailuun sillä motivaationi ei kerta kaikkiaan riitä siihen että surffailen sinne joka päivä! Niinpä teen tarkasti seuraavan viikon ruokalistan ja siitä sitten vaan kärryn aisaan kiinni ja baanalle. Tosin ennen kuin sukelsin prisman vihreään bonus- taivaaseen piipahdin marimekon ja suomalaisen kirjakaupan alessa. Mukaan tarttui tosi kiva paita(kuvassa). Ja muutamia hyviä kirjoja.

1225162.jpg
Perjantai:
Töissä perinteisesti kiireinen perjantai. Meillä kun on aamupäivisin sellaiset pikkuväen jamit. Riittää siis talossamme jos minkä ikäistä vipeltäjää:)
Töiden jälkeen taas joku hormooni hyökkäys. Jonka seurauksena Niko ja koirat kartanolle. Ja imuri käyntiin. Samalla saivat olohuone ja makuuhuone uuden ilmeen:) Reilun tunnin jälkeen voittaja olo ja Niko ja koiratkin olivat ihan mukavaa seuraa. Sitten illaksi vielä purinalle kouluttamaan. Ja voin kertoa että kun 22 jälkeen tultiin kotiin olin melkoisen valmis nukkumaan...


    1225251.jpg
   1225294.jpg


Lauantai:
Olin illalla laittanut jossain ihmeen mielenhäiriössä kellon soimaan kahdeksaksi. Olin vakaasti päättänyt että nyt en nuku pitkään... Enkä nukkunut. Nousin reippaasti ylös, jota siis en ole tehnyt kuin ehkä viime kesänä viimeksi! Ja kiskoin ulkokamppeet päälle ja painelin koirien kanssa lenksulle ja vettä tuli ja tuuli puuskutti. Lenkin jälkeen Niksun laittamalle aamupalalle ja sitten kirpparille, Ikeaan, K- rautaa ja honkkariin. Kun palasin kotiin autossa oli kaksi stroksilevyä pino laatikoita ja ikea tavaraa... Niinpä kerroin Niksulle että homman nimi on se että minä alan järkkäämään näitä kaappeja uuteen uskoon ja sinä voisit joutessasi tehdä meille pari taulua. Ja tässä on tulos joka on mielestäni tosi hieno!! Illalla sitten tehtiin taas ruokaa uudesta keittokirjasta ja olipa viedä kielen mennessään... nami maiskis!

       1225376.jpg      1225168.jpg
Oona ja uudet sohvatyynyn päälliset                    Oivailua muuten vaan   


Sunnuntai:
Jälleen joku piru istui olkapäälläni! Olin kiukkuinen kuin ampiainen! Tilanne meni kuitenkin tällä kertaa helpommin ohi. Ja lähdimme Niksun kanssa kahdestaan käymään Villa Elfikissä päiväkahvilla. Ihanaa parisuhteen laatuaikaa:) Neljäksi olimme sopineet Russelitreenit kouluttajana toimi Juha Orenius. Reipasta liikuntaa kahden tunnin verran. En muista milloin olen meinannut kuolla hapenpuutteeseen treeneissä, nyt se ainakin oli lähellä. Mutta oli kivaa ja opin paljon uutta ennen kaikkea ohjaamisesta (jälleen) Oonahan kulkee tosi hienosti, mutta minä olen se heikoin lenkki tässä meidän ketjussa! Tässä tunnelmia:

1225461.jpg   1225475.jpg
Eipä oikkein näy:(                                                             

Nyt lähden katselemaan telsua ja herkuttelemaan toscapullilla:) Sillä Nikon äsken valmistama lohi ja perunamuussi kaipaa nyt jotain makeaa jälkkäriä:)

Iloista alkavaa työviikkoa ja varokaa hormoonihurrikaania! Se on nyt liikkunut ainakin täällä Espoon suunnalla turhan usein.