Kyllä voin kuulkaa kertoa teille että pimeää riittää ihan vaikka muille jakaa:) Aamulla kun ennen seitsemää herää niin johan on kuin säkistä nousis. Niinpä mun talviuni aikanikin on alkanut. Eli aamuisin nukutaan niin pitkään kuin mahdollista. Ja mikäs on nukkuessa kun laitoin tänään uudet häälahjalakanat:) Aika ihkut:
921085.jpg

Täällä meillä sitä ei vieraita näy! Lienee Johanna ja Anne viimeisimmät vieraat, jotka kävi elokuussa?? Luulenpa että meidän koirat on jo tottuneet ettei täällä vieraita käy. Varmaan purevat varpaat irti jos tänne joku minua ja Nikoa vieraampi immeinen eksyy paikalle. Olen kuitenkin yrittänyt pitää leipomustaitoja yllä jos vaikka joku eksyy tänne päin. Eilen pidin oikein kunnon leivontasession kun piti leipoa tämän illan seuramestaruuskisoihin. Joten uuni savusikin 4 tuntia. Tein kahdenlaisia pasteljoita kisoihin, ja pyysin Nikoa että jos joskus vielä aijon näitä väätää niin ravistelee mua tuon parvekkeenkaiteen yli hetkisen. Sitten tein herkku porkkanapiirakkaa, no sitä on nyt sit pakkasessa että kaffet kyllä keitetään jos vieraita tulee. Työkaverit on saanut nyt kahtena perjantaina osansa mun leipomis kuntoilusta. Tässä kuva meidän viimeviikon torstailta kun kyhäsin omppupiirakkaa ja vaniljakastiketta. Huomioikaa hienot astiat. Taitavat olla kaikki häälahja kategoriaa:
921091.jpg

Lieneekö aihetta huoleen. Olen nyt pikku hiljaa jättänyt nuo häähömppä blogit. Tosin katselen niitä edelleen mielelläni. Eilen illalla löysin itseni Suvi Lindenin blogista. Hän kirjoittaa siitä kuin on juuri tällä hetkellä hakemassa adoptiotytärtä Kiinasta, jos jolla kulla on mennyt iltapäivälehtien lööpit ohi kassajonossa. Mutta prosessi on tosi mielenkiinoinen.
No siinä samalla sitten siirryin lukemaan helistin.fi keskustelupalstaa. Missä ensi vuodeksi vauvaa toivovat kirjoittavat omasta kuukautiskierrostaan ja siitä tärppäsikö tässä kuussa  vai ei. Toisaalta tosi mielenkiintoista lukea, mutta jakaako tuollaisia asioita nyt internetissä?? Sitä jäin hieman pohtimaan... Koetan orjentoitua asiaan, ehkä minäkin sitten joskus olen näppäimet savuten kirjoittamassa viivoista raskaustestissä tai haamuviivoista(mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaa?). Niin ja nykyäänhän jengi tilaa 20kpl ovulaatiotestejä netistä? huh hei!! Seuraavaksi on varmaan, joku halut herättävän tikkarin vuoro. Niitä sitten tilataan laatikko tolkulla:) ettei mene ovulaatiotestit hukkaan... Ei näitä juttuja pieni ihminen aina oikein ymmärrä.

Huomenna meillä oli tarkoitus mennä Nikon kanssa Helsinkiin elokuviin ja sitten syömään. Viikko on kuitenkin ollut melkoisen raskas kun agilitya on tullut ovista ja ikkunoista. Niinpä päätimme siirtää sitä ja mennä vaikkapa ensi viikonloppuna.
Mutta huominen ei kuitenkaan kuullosta yhtään hullummalta sillä menemme ikeaan. Tarkoitus ois vähän hankkia arkea helpottavaa rekvisiittaa. Eteiseen katsotaan uutta lipastoa ja makuuhuoneeseen lamppua.
Illalla pelataan othelloa, hih olen ehkä jäänyt vähän koukkuun siihen.

Tänään meillä oli seuramestaruuskisat. Me molemmat sijotuimme kakkosiksi. Niko ja Oiva hävisivät maxi koiralle(kun kaikki kilpailimme samalla ihanneajalla) Minä ja Oona otimme kepit kahteen kertaan(ja yhden hypyn väärään aikaan siis oikeasti HYL) mutta saatiin hienot mitallit ja koirille keksibäkit. Sunnuntaina pitäis Oonan kanssa kisata 2 kisan verran. Saapas nähdä. Sais alkaa pikku hiljaa niitä 0 tuloksia tipahdella. Tai minä siirryn jonnekkin no vaikkapa mammakerhoon;)

921081.jpg

Minua hieman huolestuttaa, että käykö täällä enää ketään joten HAASTAN teidät kaikki jotka luette höpinöitäni. Olkaa kilttejä ja kirjoittakaa kommetteihin ihan vaan vaikka oma nimennen niin tiedän käykö täällä ketään vai meneekö tämä vaan tähän minun nettiterapiaani:) Kaunis kiitos jo etukäteen. Sanna ainakin on luottoviestin jättäjä, kiitos:)

p.s toissa päivänä posti toi meidän viralliset hääkuvat. En viitsi niitä tänne laittaa kun en tiedä saako niitä näyttää:) Mutta aivan ihania kuvia...